středa 29. ledna 2014

prostě jen malá myšlenka (o... no o inovaci)


Tak jsem si myslela, že mě hned tak nějaká inovace výrobku neudiví. A udivila!
Oč se jedná? O velmi důležitý výrobek, z jehož absence se nejednomu člověku opotilo čelo hrůzou.
O toaletní papír.
Jakouže inovaci je možné provésti na s odpuštěním na hajzl papíru? Převratnou! Nesmějte se, opravdu.
Motáte, motáte a jednou rolička skončí a na vás bafne hnědý či bílý zaváděcí papírový váleček – a on je oč tu běží.
Motám, motám a najednou na mě bafne popsaný váleček a říká mi, že ho mohu vhodit do toalety a spláchnout.
Jsem člověk nedůvěřivý, jdu si ověřit, jestli se váleček skutečně tak rychle rozpadne.
Opravdu. Jen jsem ho pokropila vodou, už mi do umyvadla odkapává. Rychle zachycuji tu rozbředlou hmotu a musím napsat – návod na zaváděcí ruličce má pravdu. Možno vhodit do toalety a spláchnout.

To jsou věci…




Žádné komentáře:

Okomentovat