čtvrtek 2. října 2014

Miniatury - mé trapasy III.




Známá mi ukazuje fotky z nějaké akce, kde byla.
„hmm, hmm, … pěkný… je vidět, že jste se tam bavili…,“ tak nějak nevím, co říkat...
„Hezká paní, „ pokračuju, „Jo, tohle je zajímavej chlap, určitě sympaťák.“
„Cože?“ Podívala se na mě jako na vraha neviňátek. „To je moje kamarádka!“
Že jsem si ty doprovodný slušnostní kecy neodpustila.





Má inspirace k vtipu
Stojím na chodníku, který je v tom místě i tramvajovou zastávkou a čekám na tramvaj. Dívám se do výloh. Kouknu ze zvědavosti i na roh domu, kde se nachází vchod do sexshopu. Kdo zná Smíchov v Praze, ví, že tam to tak skutečně je.
Koukám a mé škodolibé přání se splnilo. Opravdu. Dveře se otvírají a vidím vycházet jednu už skoro šedesátiletou ženu, co znám. Asi nějak vycítila můj pohled. Nevěřila bych, že tak rychle dokáže zmizet za rohem.

Tajemství prozradím teď vám,
kam míří řetěz starých dam



Žádné komentáře:

Okomentovat